De kracht van een verhaal

interieur van open space office - open table stockfoto's en -beelden

Het was het jaar van OpenTable. De weg staat vol met de zes mislukkingen van mijn leven, die vele maanden eerder leidden tot de verwijzingsdocumenten van de cp. Ik had een begin met het brengen van meer begrip in mijn bedrijf. Een paar jaar was ik blij om mijn bedrijf te zien groeien. In het begin verdiende ik nooit iets, maar ik liet mezelf denken dat het lang zou duren. In mijn bedrijf moest ik een aantal zeer sterke marketingvaardigheden oefenen, maar bij al mijn inspanningen was mijn bedrijf altijd in beweging en hield ik mezelf gelukkig. Vooral op de universiteit was dat het geval. Ik was klassenleraar geweest sinds L'd want had besloten dat L'll weer succesvol wilde zijn. Na mijn eerste jaar was ik afgestudeerd. Ook al genoot ik niet van lesgeven, de echte waarde zat in het werk dat ik in mijn beroep deed. Soms moest ik voor bepaalde taken een paar dagen op de Termat zitten. Als je ergens over gaat schrijven, wanneer is dan het juiste moment om je schrijfstijl open te stellen? Er waren momenten dat ik me niet goed voelde en dat is precies wat er gebeurt als je alle projecten in je portfolio afrondt. Het is de tijd dat je talent zou kunnen spelen. Er was echter iets veranderd op de universiteit. Je kon het in de kranten zien. Er waren er maar 10 een keer. Nu was het niet nodig om twee dagen werk te verspillen om gewoon een project te creëren. Ik ging tegen de stroom in en dacht lang en diep na, om te begrijpen waarom dit was. Waar had ik dit aan verdiend? Ik was zo belangrijk. Ik besloot mijn strategie volledig te veranderen. Dat gold ook voor het papierwerk dat ik moest doen om mijn projecten af ​​te ronden. Ze waren allemaal gebaseerd op enkele kritische gegevens, en het was noodzakelijk dat ik alle gegevens beschikbaar had, direct onder de vraag van het project. Ik dacht lang en hard na. Uiteindelijk heb ik de juiste keuze gemaakt. Don'tStrategy Herevaluatie is de volgende stap. Deze situatie moet een een-twee-drie-situatie zijn die elke gelukkige zakenman moet doormaken. Een interne bedrijfsevaluatie is de eerste plaats waar u heen moet als u zich realiseert dat u een kritische speler bent in uw bedrijf. Sta me toe u na de fide-winst de volgende tip te laten zien: Afstemmen op wat u moet doen. Aan de andere kant moet u een effectieve communicatie hebben met elke klant. Besteed wat tijd en beantwoord elke vraag over een product en dienst effectief met "Ik doe het".

Focus en actie winnen grotendeels de strijd. Goed bezig op de weg vooruit. U kunt de kracht van uw denkprocessen gebruiken om uw bedrijf voort te stuwen. Ik leer een paar volgende tips waarvan ik hoop dat je ze zult opvolgen. Kortom: steek die energie in iets waar je echt van geniet. Dit gezegd hebbende, kan de tijd en energie ook worden gebruikt om andere zaken van uw bedrijf te doen.

Mijn volgende advies is om jezelf gemotiveerd en consistent te houden. In het begin kom je een aantal uitdagingen tegen. Hoe meer je blogt, tweet of je status bijwerkt, hoe makkelijker deze dingen worden. Schrijven op LinkedIn is een perfect voorbeeld van mijn inspanningen om mijn schrijfstrategieën te verbeteren. Ik weet dat ik me nu op mijn gemak voel en verbonden met mijn gedachten en ik zal nooit iets posten. Ik ben altijd regelmatig opnieuw aan het focussen. Een beetje zoals de tijd dat je geen zin hebt om een ​​taak uit te voeren omdat je weet dat je je tijd had kunnen besparen. Bekijk je agenda en vind de momenten waarop je tijd en energie hebt om te knutselen, om met je groep te praten, om contact te maken met de bestuursleden. Er zal een punt zijn in de speeltijd of het donker van inspiratie. Ga niet voor het moment om een ​​ja of nee te zijn als je voor uitdagingen staat. Houd het gefocust en kijk uit voor de gebieden waar je geweldige cadeaus kunt geven. Vergeet vooral niet dat LinkedIn geen plek is om jezelf te promoten. Volg een duidelijke boodschap en focus op de belangrijke dingen die je te bieden hebt. Je zult er uiteindelijk versteld van staan ​​hoe snel je die dingen voor elkaar hebt gekregen! Hoe vaak zal je nog worden gevraagd: "Welk advies zou je me willen geven over…?" Tot de volgende keer?